Agility závody "Sárovecký Fin Cup"

12.09.2015 19:00

Dnes jsme s Rubčou odstartovaly trojtýdenní závodní maraton, a to ve Vysokém Mýtě na závodech „Sárovecký Fin Cup“, které posuzovala paní rozhodčí Lenka Pánková. Jela jsem s Rubčou sama, ale na místě jsme se setkaly s Kristýnkou s Urankou, Martinou s Iny a Věrou s Kamčou. Po prezenci jsme měly ještě chvíli čas a mohlo se jít na prohlídku. Jako první se běžel jumping - docela hezký parkur, v zadní části hodně běhavý a na konci s jedním technickým místem, kde psy lákala dálka, která se samozřejmě nešla. Rubča běžela moc hezky, v těžkém místě se na dálku koukla, možná o ní na chvilku zapřemýšlela, ale běžela, kam měla. Krásný čistý a rychlý běh s postupovkou 4,36 m/s stačil na 5. místo ze 41 týmů. Druhým během byly zkoušky a pro nás zkouška LA2. V tomto běhu jsem Rubču navedla způsobem, který pro ni nejspíš nebyl až tak čitelný a skočila dvě skočky z druhé strany (tu, která se měla jít zezadu, skočila zepředu a o kousek dál přesně naopak). Bohužel tedy diskvalifikace. Jinak z její strany hezký běh, z mé strany lehce chaotický. Poslední se běželo agility - krásný, rychlý běh a, až do rozlišovačky áčko – tunel, také čistý. Před rozlišovačkou jsem Rubču v dobré víře stáhla na druhou stranu, aby ji tunel tolik nelákal, i přes horší náběh na áčko. Bohužel ji zlákal i tak, takže diskvalifikace. Kdybychom tento parkur doběhly, skončily bysme v součtech do vyhlašovaného 5. místa. Ale o tom agility není.

Celý den jsem si ve společnosti holek užila, daly jsme si dobré jídlo z kantýny a počasí nám přálo. Rubča měla všechny tři běhy skvělé odložení, velkou rychlost a bavilo ji to! Já mám z celých závodů, i přes výsledky, velice dobrý pocit! 

VIDEO