Agility závody "Zvičinská jednička a dvojka - speciál pro A1+A2"

19.04.2015 17:00

Dnes jsme se s Ruby vydaly na dvojzkoušky a hru do Zdobína. Závody posuzoval Zdeněk Spolek a dvojkové týmy, kterých se přihlásilo celkem 18, mohly přijet až odpoledne. Byly to velice dobře zorganizované, rychlé závody a i přes hlášenou nepřízeň počasí nám po celou dobu svítilo sluníčko. 

Po příjezdu na místo probíhalo vyhlášení jedničkových týmů, tak jsme s mamkou společně s ostatními zatleskaly umístěným a šly jsme si najít místo k sezení (jelikož bylo moc hezky, rozhodly jsme se stan nestavět a slunit se). Na parkuru se v tu dobu už dostavoval první parkur dvojkové zkoušky a mohlo se jít na prohlídky. Parkur byl docela hezký, pouze se mi nelíbil začátek - odložení psa a postavení se až za druhou překážku, špatný náběh na áčko a jedna stahovačka. Rubča měla krásné odložení, nechala mě jít až na určené místo a až po povelu vystartovala, všechno zvládala krásně, běžela rychle. Bohužel zónu na kladině zastavila až za kladinou a já na ni asi tři vteřiny koukala a rozhodovala se, co dělat. Jelikož jsme ale měly do té doby čistý běh, rozhodla jsem se pokračovat dál a kladinu neopravovat. Tento krásný běh s jedním zaháváním právě za kladinou nám přinesl 2. místo (čistě, 4,19 m/s). Podoběhu všech velikostních kategorií začala přestavba a později i prohlídka druhé zkoušky. U ní se mi moc nelíbil začátek s hodně skočkami, bála jsem se, aby mi Rubča někam neustřelila, stahovačka za rovným tunelem a nehezký náběh na áčko. Rubča vystřihla krásné odložení a poté i celý běh. Žádné nedorozumění, žádná chyba, rychlá kladina se zónou na konci. I tento běh jsme zaběhly na 2. místo (čistě, 4,22 m/s). Jako poslední se běžela tuneliáda. Při prohlídce se nám trasa jevila jako těžká, ale při běhu už to bylo bez problémů. Bohužel Rubča vystartovala dřív (ano, měla jsem ještě čas ji vrátit) a já nedošla na určené místo a startovala téměř souběžně s ní. Za prvním tunelem jsme se tak setkali, já se ji dotkla a pan rozhodčí to viděl. Proto diskvalifikace. Jinak jsme běžely čistě a rychle.

Na těchto  závodech jsme se s Rubčou vyběhaly druhou a třetí postupovou zkoušku do kategorie A3, takže nám zbývají ještě dvě. Mám velice dobrý pocit, především z odložení, z obou proskočených kruhů správně, z jedné kladiny a z celkové spolupráce na parkuru. Tentokrát jsem i já vedla, jak jsem si to nachodila, všude jsem stihla otočky a přeměny, které jsem chtěla a postupová rychlost byla moc krásná. Pochválil nás i pan rozhodčí při gratulování (stejně jako před rokem v jedničkách). 

VIDEO