Mezinárodní výstava psů DOUBLE CACIB Praha

03.11.2013 23:00

Tento víkend jsme společně s rodiči vyrazili do Prahy, na výstaviště do Letňan, na Mezinárodní výstavu psů DOUBLE CACIB. Tuto výstavu jsme plánovali už dlouho a zakončili jsme jí naše výstavní úspěchy v roce 2013.

V sobotu jsme vyráželi autem z domu o půl šesté a čekala nás minimálně dvouhodinová cesta do Prahy. Dle očekávání jsme se, díky velkému množství aut, zdrželi před výstavištěm a na parkoviště přijeli asi s dvacetiminutovým zpožděním. Naštěstí jsme na přejímku i ke kruhu dorazili v předstihu a vybrali si pěkné místo u okraje, abysme vše měli pěkně pod dohledem. Ještě jsem si vběhla ke stolečku pro číslo a mohli jsme postavit židle, boudu, jít venčit a doupravit Ruby, podívat se do vedlejší haly na plno krmení a pamlsků, něco nakoupit... Jelikož před námi bylo téměř 70 psů, měla jsem spoustu času na projití si všech kruhů, na dělání fotek, na česání a cvičení s Ruby a na převlíknutí se. V sobotu jsme měli paní rozhodčí z Polska, která posuzovala velice pěkně. Ruby byla přihlášena poprvé do mezitřídy a odnesla si hodnocení Výborná 1, CAC, CACIB, CAC ČMKU a krásný posudek. Paní rozhodčí mi říkala, že na BOB máme, ale je ještě moc brzy, Ruby je moc mladá a toto nejvyšší ocenění dala jinému jedinci. Byla jsem na Ruby moc hrdá, že i po ranním vstávání o půl páté, po celém dni čekání, česání a procházení hal, byla šikovná, krásně stála i běhala a za to si odnesla tak hezké ocenění. Po posouzení všech kníračů, jsme si vyzvedli pohár a medaili, sbalili si věci, rozloučili se a odjeli ke známým (a k našim malým "teroristům") do Modřan na přespání. Tam se Ruby nacpala paštikou s granulemi a usnula na posteli připravené pro babičku a u ní leželi moji dva bratránci (3 a 5 let) a hladili ji a něco ji povídali. Byl to krásný pohled! 

Ráno nás čekalo o trochu pozdější vstávání než v sobotu, "jen" jsme přejeli Prahu z jednoho konce na druhý a opět to samé čekání až půjdeme na řadu, kupování sušených pamlsků, obdivování krásných psů a především naše vystavování u pana rozhodčího z Rakouska. I tentokrát před námi bylo asi 60 kníračů, takže jsme měly spoustu času na přípravu. Dokonce jsme se potkali s paní, která nám stříhá a trimuje Ruby - s paní Kamenickou. V kruhu jsem si pak s panem rozhodčím pohovořila anglicky o naší Ruby. Už od začátku našeho posuzování říkal, že je velice hezká, elegantní, ptal se mě, jestli děláme nějakou jinou aktivitu než vystavování... Nakonec z toho byl hezký posudek a překvapivé ocenění Výborná 1, CAC, CACIB, CAC ČMKU a BOB!!! Nevěřela jsem vlastním uším a došlo mi to, až když mi gratulovala paní s fenkou, která s námi "soupeřila" o toto ocenění a cizí paní stojící těsně u kruhu s katalogem v ruce. Po tomto ocenění jsem dostala ještě několik gratulací a chvál na Rubčin exteriér. Po tom, co jsem se vzpamatovala, že tohle není sen, šli jsme si vyzvednou pohár a medaili a museli jsme počkat do závěrečných soutěží o BIG. V dlouhé pauze jsme se najedli a šli si odpočinout do auta. Atmosféra v závěrečném kruhu byla nepopsatelná!!! Pan rozhodčí nás ale nevybral, ani jsem to nečekala, už jsem se viděla doma v posteli. Po tomto předvedení, které jsme si s Ruby obě moc užily, jsme jeli směr domov. Ještě jsme vyzvedli babičku, která jela s náma, ale zůstávala u známých, a dali se na cestu směr domov. Po cestě jsme samozřejmě já i Ruby usnuly, měli jsme těch zážitků až nad hlavu. Domů jsme dorazili kolem osmé hodiny večer, já se jen omluvila ze školy, že nepříjdu ráno na cvičení a šlo se vybalovat, jíst, mýt a spát. 

Byl to skvěle strávený víkend. Užila si ho, myslím, i mamka, která po výstavišti pajdala o berlích, taťka, který po oba dny řídil všechny cesty, fotil a byl ve střehu kdyby někdo něco potřeboval, Ruby, která s námi strávila 24 hodin denně a samozřejmě já se vším všudy. Děkuji mým rodičům a paní chovatelce za podporu a radost po získání všech ocenění, paní Kamenické, která nám Ruby upravuje, rozhodčím za překrásné a neuvěřitelné posudky a ocenění, všem lidem, se kterými jsme se na výstavě potkali a popovídali si, protože bez nich by to byla tak trochu nuda a hlavně mé nejúžasnější Ruby, že to všechno s přehledem zvládla a podržela mě i v pokročilém stavu unavení... Děkuji!

FOTKY