Mezinárodní výstava psů "Prague Expo Dog" Praha

03.05.2015 20:00

Dnes jsme se s Ruby zúčastnily Mezinárodní výstavy psů v Praze. Do Prahy jsme jeli s rodiči už v sobotu ráno, společně se známými jsme šli na Vyšehrad a přespali u nich. Na výstavu se přihlásilo celkem 6 středních kníračů pepř a sůl, z toho byly (včetně Rubči) tři fenky ve třídě šampionů. V neděli ráno jsme vyjeli do Letňan a hned na parkovišti nás čekalo překvapení v podobě cizí paní, která nám vrazila nám do ruky volnou vstupenku na výstavu pro dvě osoby. Já jsem šla na vstupní list, takže jsme měli na tuto výstavu všichni vstup zdarma. Prošli jsme přejímkou, vyzvedli si katalog a šli jsme najít hezké místo u našeho kruhu, kde jsem si vyzvedla číslo.

Před tím, než jsme šly s Ruby na řadu, jsme si prošly všechny stánky a já se pokochala jinými plemeny. Ve třídě šampionů jsme se setkaly s dvěma fenkami - Felicja Elitesse a Daybreak Daughter Oriasis. Rubča se v kruhu chovala jako profík, krásně stála i běhala (pokusila jsem se poprvé běžet delšími kroky a nechat ji trochu před sebou). Moc se paní rozhodčí líbila, má krásný posudek, bohužel měla jednu výtku, že je příliš hubená. Řekla mi to za tu chvíli v kruhu asi 3x, že je to velká škoda, že je jinak moc hezká. I přes to Ruby svoji třídu po velkém boji vyhrála a získala tak V1 a CAC. Šly jsme do kruhu o CACIB, kde se paní rozhodčí rozhodla pro naši soupeřku - Zooey Alarm Beskyd, která později vyhrála i BOB. Rubča v tomto souboji obdržela res.CACIB a paní rozhodčí to opět omluvila tím, že Zooey má lepší postavu, Ruby je moc hubená. Bohužel se věnujeme především agility, kde je tato postava spíše přínosem. Na výstavy to chce ale trochu přibrat.

I přes výsledek jsme si výstavu užili, nakoupili jsme další sušené pamlsky, chtěli jsme koupit i nový postroj, ale moc Rubče neseděl. Domů jsme přijeli brzo, takže jsme stihli ještě nějaká práce na zahradě. Jsem moc ráda, že se Rubča jinak líbila, v halách se chovala, jako slečna (když jsme tedy zrovna nešli kolem stánků s pamlskami, kde chce sežrat, na co přijde), přišla mi ji dokonce pochválit jedna paní od středního černého knírače a i přes to, že se paní rozhodčí nelíbila její štíhlá postava, obdržela první potřebný CAC na grandšampiona.