Neoficiální závody agility "O zmrzlou nudli"

18.01.2014 21:00

Dnes jsme s taťkou vyrazili do nedalekého Zdobína na naše poslední neoficiální závody agility "O zmrzlou nudli", které se konaly v hale. Ruby jsem přihlásila do kategorie "závodníci", která byla určená pro psy s vystaveným Výkonnostním průkazem (A1 - A3), i přes teprve jeden odběhnutý oficiální závod. A samozřejmě do velikostní kategorie L, kde se nás setkalo celkem 9 týmů. Dopoledne běhali začátečníci, takže jsme mohli přijet až na 12:30. V tuto dobu již byl postavený první parkur a to Jumping. Začaly prohlídky a mohlo se začít běhat. Parkur měl pro hodně týmů těžký začátek, nelehký náběh do slalomu a další zapeklitosti. Když se v kategorii S všechny týmy a v kategorii M téměř všechny týmy diskvalifikovaly (většinou hned na druhé překážce), dostala jsem trochu strach a svoje původní vedení trochu pozměnila. Naštěstí se nás diskvalifikace netýkala, odběhly jsme "pouze" s jednou chybou a jedním odmítnutím. Ruby běhala moc rychle a já jsem své vedení neuzpůsobovala tak, jak by bylo třeba. Nakonec ze čtyř doběhnutých L týmů 3. místo. Jako druhý parkur se běželo Agility. Tento parkur už byl běhavější, ale opět s pár zapeklitostmi v podobě tunelů a skoček, které se jít neměli. Bohužel jsme obdržely opět jedno odmítnutí a jednu chybu u špatného náběhu do slalomu a skočené zóny na lávce (tentokrát se nám nástupky povedly)! Ruby běžela opět rychle, moje vedení už bylo o trochu lepší, ale měla jsem si ji více pohlídat na zónách. I přes trestné body krásné 1. místo!

Ruby po Jumpingu i Agility sklízela obdiv od přihlížejících a i mě bylo pochváleno vedení. Z dnešních závodů mám velice dobrý pocit, nedařily se nám náběhy do slalomů, ale dovoluji si to trochu přičítat vyhrabanému písku od všech závodníků (běžely jsme až poslední ze všech) a mému vedení, zóny, na kterých zapracujeme i ve velké rychlosti a klasicky velké oblouky, na kterých už pracujeme (jen jsme se ještě nedostaly na L výšku). Domů jsme se dostali až okolo půl šesté, protože jsme měli ještě nějaké povinnosti po cestě a pak se již tradičně Ruby najedla a usnula.

VIDEO