Oficiální závody agility "Sárovecký Fin Cup"

31.08.2013 20:00

Pouhý týden po obdržení Výkonnostního průkazu jsme se přihlásily na naše první oficiální závody agility. Jednalo se o Sárovecký Fin Cup pořádáný ZKO Vysoké Mýto. Nebyla jsem si jistá, jestli je to dobrý nápad (Ruby měla před háráním a na posledních dvou cvičácích moc nevnímala), ale přeci jen jsme na závody vyrazily. V kategorii L bylo přihlášeno 35 týmů.

Ihned po příjezdu a po "ubytování" u Kristýny a Uranky ve stanu, jsme se šly zaregistrovat a jelikož bylo potřeba Ruby změřit kohoutkovou výšku, podstoupit i tento úkon. Pan rozhodčí Petr Dostál naměřil Rubče 49cm - velikostní kategorie L. V tuto chvíli už byl postavený parkur na Jumping. Na prohlídku jsme jakožto eLka měly spoustu času. Okoukly jsme vedení malých a středních psů a naše prohlídka byla o to lehčí. Přesto jsme s Evčou a holkama vymyslely nejlepší vedení. V eLkách jsem běžela čtvrtá a naštěstí jsem neměla vůbec strach, který bych na Ruby přenesla. Běh se nám velice povedl (nejlépe ze všech třech běhů ten den), v rychlosti, plný vnímání a nakonec z toho bylo neuvěřitelné 8. místo s postupovou rychlostí 4.39 m/s. Jako druhá se běžela zkouška (my LA1) a naše kategorie běžela jako první. Mezi těmito dvěma běhy jsme tak měli jen přestavbu a prohlídku parkuru. Ve zkoušce jsme se diskvalifikovaly na třech odmítnutích na slalomu (přitom ho předtím i potom běžela bezchybně), spletla jsem už spin na překážce předtím a tím jsem chybné náběhy způsobila. Zbytek parkuru jsme zvládly parádně, rychle a už bezchybně. Po zkoušce jsme dlouho čekaly na poslední běh a to Agility. Tento běh byl tak trochu zmatečný, stahovačka na druhou stranu, ale rychlost tam byla! Nakonec nečekané 9. místo s postupovou rychlostí 3,7 m/s. Po doběhání všech týmů jsme čekaly na vyhlášení výsledků. Na těchto závodech se vyhlašovaly i součty Agility + Jumping a vyšlo nám z toho úžasné 4. místo!

Na naše první oficiálky jsem více než spokojená, vím, kde jsem udělala chybu, kde nám to šlapalo skvěle a co zlepšit. Už se těším na další - doufám, že taky bez zbytečného stresu! Video nám natočil pan Merta a najdete ho zde