Výcvikový den SKS TART v Račicích u Trotiny

06.04.2013 11:00

Dnes jsme po brzkém vstávání počkaly na autobusové zastávce na Šárku s Falcem, kteří také chodí na obrany a společně jsme vyrazili (ještě s ostatními členy, které jsme potkali po cestě) do Račic u Trotiny. Tam jsme ve vojenském objektu trénovali obrany pod vedením dvou figurantů, Filipa Rozuma a Standy Doležala. Já jsem si s Rubčou samozřejmě zkusila i poslušnost - v cizím prostředí to není nikdy na škodu. Obrany dopadly podle mých představ, nekousala tolikrát, jako ostatní (já jsem toho využila na focení) a byla trochu unavená. Zaštěkala si, kousala a já jsem dospěla k závěru, že musíme trénovat doma přetahování a začít od začátku. Z celého dne jsem byla ale spokojená, poslušnost měla na jedničku s hvězdičkou a kousání snad lepší ani být nemohlo - to je naše dobrosrdečná Ruby.

FOTKY

VIDEA

SESTŘIH VIDEÍ